Avres werkt namens de gemeenten Gorinchem, Molenlanden en Vijfheerenlanden. Wethouders van die gemeenten vormen ons bestuur.

Het Dagelijks Bestuur van Avres bestaat uit: 

  • Piet Vat (waarnemend voorzitter) - Gemeente Molenlanden
  • Joop van Montfoort - Gemeente Vijfheerenlanden
  • Wethouder - Gemeente Gorinchem

Het Algemeen Bestuur van Avres bestaat uit: 

  • Piet Vat (waarnemend voorzitter) - Gemeente Molenlanden
  • Bram Visser - Gemeente Molenlanden
  • Joop van Montfoort - Gemeente Vijfheerenlanden
  • Kees Bel- Gemeente Vijfheerenlanden
  • Marjo Molengraaf - Gemeente Gorinchem
  • Attie Mager - Gemeente Gorinchem

Vergaderingen               

Het Algemeen Bestuur vergadert zes keer per jaar. Als u een vergadering van het Algemeen Bestuur wilt bijwonen, kunt u zich aanmelden door een e-mail te sturen naar: secretariaat@avres.nl. De vergaderstukken vindt u circa een week voor de vergadering op onze website. 

Vergaderdata en stukken

  • Vergadering Algemeen Bestuur september

    -
    Avres, Energieweg 39 in Meerkerk

    Op donderdag 29 september vindt er een vergadering plaats van ons Algemeen Bestuur.

    Algemeen Bestuur
  • Vergadering Algemeen Bestuur november

    -
    Avres, Energieweg 39 in Meerkerk

    Op donderdag 3 november vindt er een vergadering plaats van ons Algemeen Bestuur.

    Algemeen Bestuur
  • Vergadering Algemeen Bestuur december

    -
    Avres, Energieweg 39 in Meerkerk

    Op donderdag 15 december vindt er een vergadering plaats van ons Algemeen Bestuur.

    Algemeen Bestuur

Archief vergaderstukken

De vergaderstukken van eerdere vergaderingen van ons Algemeen Bestuur vindt u in het archief.

Organisatie

Avres is een gemeenschappelijke regeling; een samenwerkingsverband van drie gemeenten in de AV regio. Avres voert namens deze gemeenten o.a. de Participatiewet, de wet Sociale Werkvoorziening en de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening uit. Bij Avres werken circa 700 medewerkers. Ongeveer 500 medewerkers zijn binnen Avres werkzaam in het kader van de Wet Sociale Werkvoorziening en de regeling Nieuw Beschut. Zij zijn werkzaam op een aantal locaties in de regio of gedetacheerd bij werkgevers. Daarnaast hebben ongeveer 200 medewerkers een reguliere arbeidsovereenkomst. De organisatie is verdeeld in drie inhoudelijke afdelingen: ‘Inkomensondersteuning en Participatie’, ‘Ontwikkeling werkt!’ en ‘Jobcoaching & Acquisitie’.

Avres wordt aangestuurd door een managementteam onder leiding van directeur Patrick van Uitert. 

Patrick van Uitert, directeur Avres