• Aantal uur: 36
  • Opleidingsniveau: HBO

Stuur e-mail met sollicitatie

Wat ga je doen?

Als Jobcoach werk je vooral met mensen samen. Je ondersteunt, begeleidt en werkt aan ontwikkeling van mensen op of naar een werkplek in onze regio. Je vertaalt mogelijkheden van mensen naar kansen bij werkgevers. Na plaatsing op een werkplek heb je frequent persoonlijk contact met zowel werkgever als werknemer; je bent voor hen het eerste aanspreekpunt. Het is daarbij jouw taak om beide partijen op een juiste manier te coachen en te begeleiden. Je zorgt ervoor dat de werknemer centraal staat, zodat hij/zij een fijne werkplek heeft, behoudt en zich kan ontwikkelen. Daarbij heb je contact met sociale partners die de diverse doelgroepen begeleiden binnen andere leefgebieden. Je werkt methodisch middels een coachingsplan, stelt doelen en evalueert op de gestelde doelen om ontwikkeling te realiseren en passend werk vast te kunnen houden. 

Wie ben jij? 

Je krijgt energie van het verder helpen van mensen. Je kunt je uitstekend verplaatsen in een ander en bent in staat hem of haar te motiveren om in beweging te komen. Je bent creatief in het bedenken van oplossingen en streeft naar tevredenheid van je in- en externe relaties, kandidaten en medewerkers. Je weet kansen te vertalen naar mogelijkheden in je eigen werksituatie en weet je makkelijk aan te passen aan een veranderende omgeving of onverwachte situaties.

Wat neem je mee?

Je beschikt over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau in een relevante richting. Je hebt ervaring in een soortgelijke functie met verschillende doelgroepen. Ervaring met Compas is een pré, evenals een afgeronde Jobcoachopleiding en Noloc certificering. Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving vanuit de Participatiewet en relevante wet- en regelgeving rondom de arbeidsmarkt. Je bent een teamspeler die goed in staat is om zelfstandig te werken als Jobcoach. 

Waar kom je te werken?

Je gaat aan de slag binnen het team Werk en Dienstverlening, dit hoort bij het bedrijfsonderdeel Werk, Ontwikkeling en Dienstverlening. Binnen dit bedrijfsonderdeel streven we naar passend werk voor iedereen binnen de mogelijkheden van de regionale arbeidsmarkt. Je werkt nauw samen met de Accountmanagers en Administratief medewerkers werkzaam bij de Backoffice.

Wat bieden we jou?

  • Een salaris van maximaal 4.752,- euro bruto per maand (schaal 9) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur), exclusief vakantiegeld en een Individueel Keuze Budget.
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met de mogelijkheid tot verlenging.
  • Laptop en smartphone.
  • Flexibiliteit in het inrichten van je tijd en thuiswerken.
  • Fijne collega's en een informele werksfeer.
  • De mogelijkheid tot een potje tafeltennis of wandelingetje met collega’s tijdens je pauze.
  • Een actieve activiteitencommissie die regelmatig gezellige uitjes/activiteiten organiseert.
  • De mogelijkheid je verder te ontwikkelen, onder meer door het volgen van trainingen en opleidingen.

De procedure

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten de voorkeur. Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is verplicht. 

Solliciteren

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de functie-eisen? Dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief per mail: sollicitatie@avres.nl. De reactietermijn sluit zodra wij de geschikte kandidaat hebben gevonden, dus solliciteer snel!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Erik van der Klooster, teammanager Werk en Dienstverlening, telefoonnummer 06-51435389.

Stuur e-mail met sollicitatie

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.