• Aantal uur: 32 - 36 uur per week
  • Opleidingsniveau: hbo niveau

Stuur een e-mail met sollicitatie

Werk jij graag in een organisatie die mensen helpt zich verder te ontwikkelen? Ben jij iemand die enthousiast wordt van het verder professionaliseren, verbeteren en vertegenwoordigen van deze organisatie? En doe jij je werk bij voorkeur in verbinding en samenwerking met anderen? Dan ben jij de accurate, daadkrachtige en initiatiefrijke Financial Controller die wij zoeken! 

Wat ga je doen?

  • Adequate controle op uitvoering van financiële-, administratieve- en uitkeringsprocedures.
  • Toepassen bepalingen werkkostenregeling en het aanleveren van eventuele correcties hieromtrent richting de administratie.
  • IV3 levering aan het CBS, aangifte omzetbelasting, check op de juiste aangifte BTW en afrekeningen BTW compensatiefonds.
  • Beoordeling en advisering van ramingen en uitkomsten op rechtmatigheid, efficiency en effectiviteit.
  • Het juist, tijdig en volledig leveren van gegevens voor begroting, (management)rapportages en jaarrekening.
  • Analyse/controle op volledigheid van opbrengsten en het signaleren van risico’s op basis van wetgeving.
  • Het vertalen van financiële gegevens naar praktische informatie, waardoor de business voorzien wordt van kennis en informatie om adequate acties te nemen.
  • Analyse/controle op juistheid en toelaatbaarheid van kosten, kostprijsberekeningen en investeringen.
  • Bewaken en onderhouden kwaliteit financieel - administratieve procedures + indienen verbetervoorstellen.

Waar kom je te werken?

De Financial Controller is werkzaam binnen de afdeling Financiën in het bedrijfsonderdeel Strategie & Organisatie. Het bedrijfsonderdeel Strategie & Organisatie kent drie pijlers Organisatie, Financiën en Strategie & Beleid. De afdeling Financiën wordt aangestuurd door de Manager Financiën & Control. 

De teams binnen het bedrijfsonderdeel Strategie & Organisatie zorgen met elkaar voor een optimale bedrijfsvoering. Zij werken nauw samen met de collega’s in de primaire processen. Bij Avres helpen we inwoners met werk en geldzaken. De ene inwoner is geholpen met tijdelijke financiële ondersteuning of hulp bij schulden. Bij een ander is het een stap naar werk in een nieuwe sector of naar een werkplek bij ons in een beschutte werkomgeving. Strategie & Organisatie biedt op verschillende vlakken de juiste inhoudelijke en procesmatige ondersteuning. 

Wie ben jij? 

Je bent flexibel, daadkrachtig en communicatief vaardig. Je bent iemand die goed de vertaalslag kan maken tussen de ‘wereld van control’ en de praktijk in het sociaal domein. Je vindt het leuk om met collega’s van verschillende disciplines en afdelingen samen te werken. Daarbij ben je van nature nieuwsgierig en zoek je samen met collega’s naar oplossingen voor actuele vraagstukken. Daarnaast heb je ervaring met bedrijfsvoeringvraagstukken, gedegen administratieve kennis en affiniteit met data(-analyse). Je bent proactief en in staat flexibel en wendbaar in te spelen op nieuwe vraagstukken en ontwikkelingen. Je werkt zelfstandig, maar ook prima samen met collega's. In het team waarin je werkt met betrokken collega's zoek je gemakkelijk de verbinding. In die samenwerking toon je lef, pak je initiatief en verantwoordelijkheid en weet je tot heldere afspraken te komen.

Wat neem jij mee? 

Jij bent in het bezit van een voor de functie relevante opleiding op minimaal HBO niveau en je hebt minimaal 5 jaar gemeentelijke werkervaring. 

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris van maximaal € 5.997,00 bruto per maand (schaal 11, cao SGO) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur), exclusief vakantiegeld en een individueel keuzebudget. Inschaling zal gebeuren op basis van ervaring en opleiding.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05% en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
  • Uitdagende functie in een dynamische omgeving.
  • Laptop en smartphone.
  • Flexibiliteit in het inrichten van je tijd en hybride werken.
  • Fijne collega's en een informele werksfeer.
  • Een actieve activiteitencommissie die regelmatig gezellige uitjes/activiteiten organiseert.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen, onder meer door het volgen van trainingen en opleidingen

Procedure

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is verplicht.

Solliciteren

Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie per mail: sollicitatie@avres.nl. De reactietermijn sluit zodra wij de geschikte kandidaat hebben gevonden, dus solliciteer snel! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hans Gaaikema, Manager Finance op 06-49785452.

Stuur e-mail met sollicitatie

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.