• Aantal uur: 24 tot 36 uur per week
  • Opleidingsniveau: mbo- opleiding

Stuur een e-mail met sollicitatie

Waar kom je te werken?

Je gaat aan de slag binnen het team Backoffice, bedrijfsonderdeel Re-integratie en dienstverlening. Het team bestaat uit 5 medewerkers waarmee je nauw samenwerkt. Samen met de andere collega’s binnen de afdeling, o.a. consulenten, jobcoaches en accountmanagers, wordt gestreefd naar het optimaal afstemmen van vraag en aanbod binnen de arbeidsmarktregio. Als medewerker Backoffice ben jij samen met je naaste collega’s de spin in het web als het gaat om beheer en verwerking van cliëntgegevens en andere administratieve processen. Het team wordt aangestuurd door de Teammanager Werk en Dienstverlening.

Wat ga je doen?

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Verwerking en verstrekking van loonkostensubsidies;
  • Postverwerking en doorleiding;
  • Dossiervorming en – beheer;
  • Opstellen van contracten;
  • Invoeren van mutaties;
  • Het organiseren en plannen van opleidingen;
  • Het verrichten van overige diverse voorkomende administratieve werkzaamheden;
  • Urenadministratie en het opstellen diverse rapportages;
  • Meedenken over de doorontwikkeling van administratieve processen.
  • Verwerken informatie in diverse systemen

Wie ben jij?

Jij bent daadkrachtig en schakelt makkelijk in een dynamische organisatie. Je werkt nauwkeurig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Tevens heb je affiniteit met het sociaal domein. En, last but not least, je bent een prettig persoon om mee samen te werken.

Wat neem jij mee?

Jij bent in het bezit van een voor de functie relevante MBO-opleiding en je hebt bij voorkeur meerdere jaren relevante werkervaring. Kennis van systemen zoals Compas en Suite zijn een pré.

Wat bieden we jou?

  • Een marktconform salaris en een Individueel Keuze Budget.
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met de mogelijkheid tot verlenging.
  • Laptop en smartphone.
  • Flexibiliteit in het inrichten van je tijd en thuiswerken.
  • Fijne collega's en een informele werksfeer.
  • De mogelijkheid tot een potje tafeltennis of wandelingetje met collega’s tijdens je pauze.
  • Een actieve activiteiten commissie die regelmatig gezellige uitjes/activiteiten organiseert.
  • De mogelijkheid je verder te ontwikkelen, onder meer door het volgen van trainingen en opleidingen.

De procedure             

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is verplicht.

Solliciteren

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de functie-eisen? Dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief per mail: sollicitatie@avres.nl. De reactietermijn sluit zodra wij de geschikte kandidaat hebben gevonden, dus solliciteer snel!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Erik van der Klooster, teammanager Werk en Dienstverlening, telefoonnummer 06-51435389.

Stuur e-mail met sollicitatie

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.