• Aantal uur: 36
  • Opleidingsniveau: HBO

Stuur een e-mail met sollicitatie

Wat ga je doen?

Als Jobcoach binnen het bedrijfsonderdeel Ontwikkeling Werkt! begeleid je mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar een baan. Samen met de kandidaten maak je een gericht plan met als doel duurzame uitstroom naar werk. Je zorgt ervoor dat de kandidaten de juiste training en ervaring krijgen zodat zij zich goed kunnen ontwikkelen. Je motiveert hen om het maximale uit zichzelf te halen en coacht hen op de werkvloer. Intensief contact met in- en externe collega’s tijdens dit ontwikkeltraject is ook een belangrijk onderdeel van je functie. 

Waar kom je te werken?

Je gaat aan de slag binnen het bedrijfsonderdeel Ontwikkeling Werkt!. In dit team werken onder meer werkleiders, voormannen en jobcoaches. Samen bieden jullie passend werk aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, begeleiden hen in hun werk en motiveren hen zich te ontwikkelen.

Wie ben jij?

Jij:

  • krijgt energie van het verder helpen van mensen
  • vindt het prachtig om mensen te begeleiden naar een baan
  • kunt je uitstekend verplaatsen in andere mensen en weet hen te motiveren
  • snapt hoe de regionale arbeidsmarkt in elkaar steekt en hoe je ontwikkeldoelstellingen hierop kunt laten aansluiten
  • bent slagvaardig, oplossingsgericht en schakelt snel
  • kunt omgaan met weerstand
  • kunt omgaan met mensen met fysieke en/ of mentale problematiek
  • kunt goed samenwerken met in- en externe partners en communiceert open en duidelijk

Wat neem je mee?

Je beschikt over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau in een relevante richting. Je hebt veel kennis van de arbeidsmarkt en hebt aantoonbare ervaring met het werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Wat bieden we jou?

Wij bieden een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring van maximaal € 4.048,- bruto per maand (schaal 9 van de CAO SGO) op basis van 36 uur. Het betreft een dienstverband, voor in eerste instantie, de duur van een jaar. Wij zijn een moderne werkgever. Wij kennen uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van reiskosten, flexibele werktijden, verlofregeling en studiefaciliteiten. Daarnaast beschik je als medewerker over een Individueel Keuze Budget. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen of er extra vakantie uren van te kopen.

De procedure

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is verplicht.

Solliciteren

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de functie-eisen? Dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief per mail: sollicitatie@avres.nl. De reactietermijn sluit op 16 januari 2022. De eerste gesprekken vinden plaats op 20 en 21 januari 2022. Indien je wordt uitgenodigd voor het tweede gesprek dan vindt dit plaats op 25 januari 2022. We streven ernaar de procedure in januari af te ronden.

Voor meer informatie omtrent de functie kun je contact opnemen Gerard Doeland, Teammanager Dienstverlening, 0651182447.

Stuur een e-mail met sollicitatie