• Aantal uur: 24 - 28
  • Opleidingsniveau: MBO+

Stuur e-mail met sollicitatie

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s van de uitkeringsadministratie ben je verantwoordelijk voor het tijdig betaalbaar stellen van bijstandsuitkeringen. Je stelt herberekeningen op, maakt mutaties en verwerkt besluiten tot uitbetaling, wijzigingen, opschortingen en beëindigen van de uitkering. 

Waar kom je te werken?

De functie maakt onderdeel uit van het team Uitkeringsadministratie. Binnen Inkomen zijn er vier teams. Het team Debiteuren, het team Uitkeringsadministratie, het team Handhaving & Preventie en het team Inkomen. 

Wat zeggen jouw collega’s over de functie? 

Het leukste aan mijn werk vind ik:

  • “De afwisseling, geen dag of dossier is hetzelfde”.
  • “Van betekenis zijn voor een ander”.
  • “Een leuk gedreven team”.

Wie ben jij? 

Je bent communicatief vaardig en kan zelfstandig werken. Je bent in staat nauwkeurig te werken, je bent dienstverlenend, enthousiast en kunt goed prioriteiten stellen. Je bent goed in het plannen en organiseren van je werk. Je beschikt over een sterk schriftelijk en mondeling uitdrukkingsvermogen om op een klantgerichte manier contacten te onderhouden met cliënten. Je bent een verbinder en kunt zowel binnen het team als buiten het team samenwerken met de diverse disciplines. 

Wat neem jij mee?

Jij hebt een MBO+-opleidingsniveau in een relevante richting en minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Kennis van Suite4SociaalDomein is een pre. 

Wat bieden wij jou?

Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3301,- bruto per maand (functieschaal 7 CAO SGO) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Verder zijn wij een moderne werkgever. Wij kennen uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van onder meer reiskosten, werktijden en studiefaciliteiten. Ook beschik je als medewerker over een Individueel Keuze Budget.

De functie is in eerste instantie voor een jaar, met de intentie deze bij goed functioneren om te zetten in een vast dienstverband

Procedure

De vacature wordt gelijktijdig zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten de voorkeur. Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is verplicht.

Solliciteren

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de functie-eisen? Dan ontvangen wij graag je curriculum vitae en motivatie per mail: sollicitatie@avres.nl. Je kunt reageren tot 11 mei aanstaande.  Voor meer informatie kun je contact opnemen met  Agnes de Bruin, Teammanager, telefoon: 06 - 51 36 93 08.   

Stuur e-mail met sollicitatie

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.